حسنائی, محمد رضا, مسعودنیا, نوید. (1398). چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی. , 24(1), 37-48. doi: 10.22059/jfadram.2018.240841.615117
محمد رضا حسنائی; نوید مسعودنیا. "چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی". , 24, 1, 1398, 37-48. doi: 10.22059/jfadram.2018.240841.615117
حسنائی, محمد رضا, مسعودنیا, نوید. (1398). 'چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی', , 24(1), pp. 37-48. doi: 10.22059/jfadram.2018.240841.615117
حسنائی, محمد رضا, مسعودنیا, نوید. چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی. , 1398; 24(1): 37-48. doi: 10.22059/jfadram.2018.240841.615117


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب