شایان, مهران, شائمی برزکی, علی, تیموری, هادی. (1398). تأثیر دانش پیشین بر موفقیت کارآفرینانه با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای حوزه فست‌فود در شهر اصفهان). , 12(1), 82-100. doi: 10.22059/jed.2019.275799.652905
مهران شایان; علی شائمی برزکی; هادی تیموری. "تأثیر دانش پیشین بر موفقیت کارآفرینانه با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای حوزه فست‌فود در شهر اصفهان)". , 12, 1, 1398, 82-100. doi: 10.22059/jed.2019.275799.652905
شایان, مهران, شائمی برزکی, علی, تیموری, هادی. (1398). 'تأثیر دانش پیشین بر موفقیت کارآفرینانه با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای حوزه فست‌فود در شهر اصفهان)', , 12(1), pp. 82-100. doi: 10.22059/jed.2019.275799.652905
شایان, مهران, شائمی برزکی, علی, تیموری, هادی. تأثیر دانش پیشین بر موفقیت کارآفرینانه با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای حوزه فست‌فود در شهر اصفهان). , 1398; 12(1): 82-100. doi: 10.22059/jed.2019.275799.652905


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب