کرمانی, حسین. (1398). همه جایی شدن تلگرام: مطالعه دلایل جامعه شناختی استفاده کاربران ایرانی از تلگرام. , 26(1), 191-220. doi: 10.22059/jsr.2019.72857
حسین کرمانی. "همه جایی شدن تلگرام: مطالعه دلایل جامعه شناختی استفاده کاربران ایرانی از تلگرام". , 26, 1, 1398, 191-220. doi: 10.22059/jsr.2019.72857
کرمانی, حسین. (1398). 'همه جایی شدن تلگرام: مطالعه دلایل جامعه شناختی استفاده کاربران ایرانی از تلگرام', , 26(1), pp. 191-220. doi: 10.22059/jsr.2019.72857
کرمانی, حسین. همه جایی شدن تلگرام: مطالعه دلایل جامعه شناختی استفاده کاربران ایرانی از تلگرام. , 1398; 26(1): 191-220. doi: 10.22059/jsr.2019.72857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب