سمیعیان, سمانه, غلامعلی لواسانی, مسعود, نقش, زهرا. (1398). رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس. , 10(3), 119-132. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681
سمانه سمیعیان; مسعود غلامعلی لواسانی; زهرا نقش. "رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس". , 10, 3, 1398, 119-132. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681
سمیعیان, سمانه, غلامعلی لواسانی, مسعود, نقش, زهرا. (1398). 'رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس', , 10(3), pp. 119-132. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681
سمیعیان, سمانه, غلامعلی لواسانی, مسعود, نقش, زهرا. رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس. , 1398; 10(3): 119-132. doi: 10.22059/japr.2019.247550.642681


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب