امامی فر, سید نظام الدین, رسولی پور, سمیه. (1398). مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017. , 14(1), 50-74. doi: 10.22059/gmj.2019.73576
سید نظام الدین امامی فر; سمیه رسولی پور. "مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017". , 14, 1, 1398, 50-74. doi: 10.22059/gmj.2019.73576
امامی فر, سید نظام الدین, رسولی پور, سمیه. (1398). 'مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017', , 14(1), pp. 50-74. doi: 10.22059/gmj.2019.73576
امامی فر, سید نظام الدین, رسولی پور, سمیه. مطالعه‌ ترفندهای اجرایی تبلیغات تجاری با تأکید بر هنر تعاملی در سال‌های 2000 – 2017. , 1398; 14(1): 50-74. doi: 10.22059/gmj.2019.73576


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب