خنیفر, حسین, سلطانی نژاد, نیما, رشید, علی اصغر. (1400). تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون). , 19(1), 1-24. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752
حسین خنیفر; نیما سلطانی نژاد; علی اصغر رشید. "تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون)". , 19, 1, 1400, 1-24. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752
خنیفر, حسین, سلطانی نژاد, نیما, رشید, علی اصغر. (1400). 'تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون)', , 19(1), pp. 1-24. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752
خنیفر, حسین, سلطانی نژاد, نیما, رشید, علی اصغر. تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون). , 1400; 19(1): 1-24. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب