محمدیان, ایوب, میرباقری, فاطمه, خانلری, امیر. (1398). شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال. , 11(4), 719-741. doi: 10.22059/jibm.2019.275789.3430
ایوب محمدیان; فاطمه میرباقری; امیر خانلری. "شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال". , 11, 4, 1398, 719-741. doi: 10.22059/jibm.2019.275789.3430
محمدیان, ایوب, میرباقری, فاطمه, خانلری, امیر. (1398). 'شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال', , 11(4), pp. 719-741. doi: 10.22059/jibm.2019.275789.3430
محمدیان, ایوب, میرباقری, فاطمه, خانلری, امیر. شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال. , 1398; 11(4): 719-741. doi: 10.22059/jibm.2019.275789.3430


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب