عمر, ., قاسم, ., شاه, ., شاه علم, ., چی ول, . (2020). تحلیل تجربی اثر رفتار مشتریان در خلق مشترک ارزش بر ارزش برند بنگاه های کوچک و متوسط. , 13(2), 165-196. doi: 10.22059/ijms.2019.280005.673611
نور آسیه عمر; احمد صبری قاسم; نجیب الل شاه; سید شاه علم; چی انیزه چی ول. "تحلیل تجربی اثر رفتار مشتریان در خلق مشترک ارزش بر ارزش برند بنگاه های کوچک و متوسط". , 13, 2, 2020, 165-196. doi: 10.22059/ijms.2019.280005.673611
عمر, ., قاسم, ., شاه, ., شاه علم, ., چی ول, . (2020). 'تحلیل تجربی اثر رفتار مشتریان در خلق مشترک ارزش بر ارزش برند بنگاه های کوچک و متوسط', , 13(2), pp. 165-196. doi: 10.22059/ijms.2019.280005.673611
عمر, ., قاسم, ., شاه, ., شاه علم, ., چی ول, . تحلیل تجربی اثر رفتار مشتریان در خلق مشترک ارزش بر ارزش برند بنگاه های کوچک و متوسط. , 2020; 13(2): 165-196. doi: 10.22059/ijms.2019.280005.673611


Journal Management System. Powered by Sinaweb