امامی, امیر. (1398). علل تأثیرگذار در انتقال قصد به عمل در خلق ارزش کارآفرینانه. , 12(3), 321-339. doi: 10.22059/jed.2019.290487.653146
امیر امامی. "علل تأثیرگذار در انتقال قصد به عمل در خلق ارزش کارآفرینانه". , 12, 3, 1398, 321-339. doi: 10.22059/jed.2019.290487.653146
امامی, امیر. (1398). 'علل تأثیرگذار در انتقال قصد به عمل در خلق ارزش کارآفرینانه', , 12(3), pp. 321-339. doi: 10.22059/jed.2019.290487.653146
امامی, امیر. علل تأثیرگذار در انتقال قصد به عمل در خلق ارزش کارآفرینانه. , 1398; 12(3): 321-339. doi: 10.22059/jed.2019.290487.653146


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب