شاهپوری, صفورا, نوروزی, علیرضا, فهیمی فر, سپیده. (1398). ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی). , 53(4), 13-34. doi: 10.22059/jlib.2020.291682.1438
صفورا شاهپوری; علیرضا نوروزی; سپیده فهیمی فر. "ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی)". , 53, 4, 1398, 13-34. doi: 10.22059/jlib.2020.291682.1438
شاهپوری, صفورا, نوروزی, علیرضا, فهیمی فر, سپیده. (1398). 'ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی)', , 53(4), pp. 13-34. doi: 10.22059/jlib.2020.291682.1438
شاهپوری, صفورا, نوروزی, علیرضا, فهیمی فر, سپیده. ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی). , 1398; 53(4): 13-34. doi: 10.22059/jlib.2020.291682.1438


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب