محمدی گوندره, بهاره, معینی, حسین, عباسی, رسول. (1399). چارچوب عوامل ارتقای اعتماد مدیر فروش به فروشنده. , 7(2), 231-247. doi: 10.22059/jscm.2020.297442.1976
بهاره محمدی گوندره; حسین معینی; رسول عباسی. "چارچوب عوامل ارتقای اعتماد مدیر فروش به فروشنده". , 7, 2, 1399, 231-247. doi: 10.22059/jscm.2020.297442.1976
محمدی گوندره, بهاره, معینی, حسین, عباسی, رسول. (1399). 'چارچوب عوامل ارتقای اعتماد مدیر فروش به فروشنده', , 7(2), pp. 231-247. doi: 10.22059/jscm.2020.297442.1976
محمدی گوندره, بهاره, معینی, حسین, عباسی, رسول. چارچوب عوامل ارتقای اعتماد مدیر فروش به فروشنده. , 1399; 7(2): 231-247. doi: 10.22059/jscm.2020.297442.1976


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب