مران جوری, مهدی. (1399). شناسایی و رتبه‌بندی استراتژی‌های بازاریابی در حرفه حسابرسی. , 27(1), 114-131. doi: 10.22059/acctgrev.2020.276175.1008129
مهدی مران جوری. "شناسایی و رتبه‌بندی استراتژی‌های بازاریابی در حرفه حسابرسی". , 27, 1, 1399, 114-131. doi: 10.22059/acctgrev.2020.276175.1008129
مران جوری, مهدی. (1399). 'شناسایی و رتبه‌بندی استراتژی‌های بازاریابی در حرفه حسابرسی', , 27(1), pp. 114-131. doi: 10.22059/acctgrev.2020.276175.1008129
مران جوری, مهدی. شناسایی و رتبه‌بندی استراتژی‌های بازاریابی در حرفه حسابرسی. , 1399; 27(1): 114-131. doi: 10.22059/acctgrev.2020.276175.1008129


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب