سجادی, سیدنصراله, گودرزی, محمود, فصیح مردانلو, نرگس. (1399). شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران. , 12(1), 1-17. doi: 10.22059/jsm.2020.45829.1087
سیدنصراله سجادی; محمود گودرزی; نرگس فصیح مردانلو. "شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران". , 12, 1, 1399, 1-17. doi: 10.22059/jsm.2020.45829.1087
سجادی, سیدنصراله, گودرزی, محمود, فصیح مردانلو, نرگس. (1399). 'شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران', , 12(1), pp. 1-17. doi: 10.22059/jsm.2020.45829.1087
سجادی, سیدنصراله, گودرزی, محمود, فصیح مردانلو, نرگس. شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران. , 1399; 12(1): 1-17. doi: 10.22059/jsm.2020.45829.1087


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب