آقا محسنی, وحید, اسفیدانی, محمدرحیم, شریفی, سیدمهدی, عباسیان, عزت اله. (1398). راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی. , 14(2), 1-21. doi: 10.22059/gmj.2020.76658
وحید آقا محسنی; محمدرحیم اسفیدانی; سیدمهدی شریفی; عزت اله عباسیان. "راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی". , 14, 2, 1398, 1-21. doi: 10.22059/gmj.2020.76658
آقا محسنی, وحید, اسفیدانی, محمدرحیم, شریفی, سیدمهدی, عباسیان, عزت اله. (1398). 'راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی', , 14(2), pp. 1-21. doi: 10.22059/gmj.2020.76658
آقا محسنی, وحید, اسفیدانی, محمدرحیم, شریفی, سیدمهدی, عباسیان, عزت اله. راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی. , 1398; 14(2): 1-21. doi: 10.22059/gmj.2020.76658


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب