تیموری, ایرج, قانع زاده, صلاح الدین. (1399). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت. , 7(1), 161-171. doi: 10.22059/jut.2020.270042.570
ایرج تیموری; صلاح الدین قانع زاده. "بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت". , 7, 1, 1399, 161-171. doi: 10.22059/jut.2020.270042.570
تیموری, ایرج, قانع زاده, صلاح الدین. (1399). 'بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت', , 7(1), pp. 161-171. doi: 10.22059/jut.2020.270042.570
تیموری, ایرج, قانع زاده, صلاح الدین. بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت. , 1399; 7(1): 161-171. doi: 10.22059/jut.2020.270042.570


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب