عموزاده, زهرا, نادریان جهرمی, مسعود, سلطان حسینی, محمد, سلیمی, مهدی. (1399). تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران. , 12(2), 405-422. doi: 10.22059/jsm.2019.280445.2263
زهرا عموزاده; مسعود نادریان جهرمی; محمد سلطان حسینی; مهدی سلیمی. "تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران". , 12, 2, 1399, 405-422. doi: 10.22059/jsm.2019.280445.2263
عموزاده, زهرا, نادریان جهرمی, مسعود, سلطان حسینی, محمد, سلیمی, مهدی. (1399). 'تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران', , 12(2), pp. 405-422. doi: 10.22059/jsm.2019.280445.2263
عموزاده, زهرا, نادریان جهرمی, مسعود, سلطان حسینی, محمد, سلیمی, مهدی. تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران. , 1399; 12(2): 405-422. doi: 10.22059/jsm.2019.280445.2263


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب