سلیمی, احمد, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. (1399). مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار. , 12(3), 594-626. doi: 10.22059/jibm.2019.287401.3609
احمد سلیمی; علی صنایعی; آذرنوش انصاری. "مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار". , 12, 3, 1399, 594-626. doi: 10.22059/jibm.2019.287401.3609
سلیمی, احمد, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. (1399). 'مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار', , 12(3), pp. 594-626. doi: 10.22059/jibm.2019.287401.3609
سلیمی, احمد, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار. , 1399; 12(3): 594-626. doi: 10.22059/jibm.2019.287401.3609


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب