اسفندیاری, مصطفی, ایمان خان, نیلوفر, فتاحی, مجید. (1399). مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری. , 12(3), 727-747. doi: 10.22059/jibm.2020.296065.3750
مصطفی اسفندیاری; نیلوفر ایمان خان; مجید فتاحی. "مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری". , 12, 3, 1399, 727-747. doi: 10.22059/jibm.2020.296065.3750
اسفندیاری, مصطفی, ایمان خان, نیلوفر, فتاحی, مجید. (1399). 'مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری', , 12(3), pp. 727-747. doi: 10.22059/jibm.2020.296065.3750
اسفندیاری, مصطفی, ایمان خان, نیلوفر, فتاحی, مجید. مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری. , 1399; 12(3): 727-747. doi: 10.22059/jibm.2020.296065.3750


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب