عابدی, حجت, فاطمی جهرمی, ابوالقاسم, عنانی سراب, محمدرضا. (1399). بررسی تأثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی. , 10(3), 602-617. doi: 10.22059/jflr.2020.310001.753
حجت عابدی; ابوالقاسم فاطمی جهرمی; محمدرضا عنانی سراب. "بررسی تأثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی". , 10, 3, 1399, 602-617. doi: 10.22059/jflr.2020.310001.753
عابدی, حجت, فاطمی جهرمی, ابوالقاسم, عنانی سراب, محمدرضا. (1399). 'بررسی تأثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی', , 10(3), pp. 602-617. doi: 10.22059/jflr.2020.310001.753
عابدی, حجت, فاطمی جهرمی, ابوالقاسم, عنانی سراب, محمدرضا. بررسی تأثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی. , 1399; 10(3): 602-617. doi: 10.22059/jflr.2020.310001.753


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب