. (1394). اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. , 6(4), 199-212. doi: 10.22059/japr.2016.79640
. "اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی". , 6, 4, 1394, 199-212. doi: 10.22059/japr.2016.79640
. (1394). 'اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی', , 6(4), pp. 199-212. doi: 10.22059/japr.2016.79640
. اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. , 1394; 6(4): 199-212. doi: 10.22059/japr.2016.79640


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب