منظمی, امیرحسین, آقایی, نجف, رومیانی, مراد. (1399). طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران). , 12(3), 819-848. doi: 10.22059/jsm.2020.283428.2288
امیرحسین منظمی; نجف آقایی; مراد رومیانی. "طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)". , 12, 3, 1399, 819-848. doi: 10.22059/jsm.2020.283428.2288
منظمی, امیرحسین, آقایی, نجف, رومیانی, مراد. (1399). 'طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)', , 12(3), pp. 819-848. doi: 10.22059/jsm.2020.283428.2288
منظمی, امیرحسین, آقایی, نجف, رومیانی, مراد. طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران). , 1399; 12(3): 819-848. doi: 10.22059/jsm.2020.283428.2288


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب