دبیر, علیرضا, نظری, شهرام, رسولی, مهیار, قربانی, محمدحسین. (1399). طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی. , 12(3), 871-889. doi: 10.22059/jsm.2020.294344.2375
علیرضا دبیر; شهرام نظری; مهیار رسولی; محمدحسین قربانی. "طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی". , 12, 3, 1399, 871-889. doi: 10.22059/jsm.2020.294344.2375
دبیر, علیرضا, نظری, شهرام, رسولی, مهیار, قربانی, محمدحسین. (1399). 'طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی', , 12(3), pp. 871-889. doi: 10.22059/jsm.2020.294344.2375
دبیر, علیرضا, نظری, شهرام, رسولی, مهیار, قربانی, محمدحسین. طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی. , 1399; 12(3): 871-889. doi: 10.22059/jsm.2020.294344.2375


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب