تورچیان, علیرضا, عالی, صمد, صنوبر, ناصر, بافنده زنده, علیرضا. (1399). نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه. , 12(4), 1006-1029. doi: 10.22059/jibm.2020.296850.3766
علیرضا تورچیان; صمد عالی; ناصر صنوبر; علیرضا بافنده زنده. "نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه". , 12, 4, 1399, 1006-1029. doi: 10.22059/jibm.2020.296850.3766
تورچیان, علیرضا, عالی, صمد, صنوبر, ناصر, بافنده زنده, علیرضا. (1399). 'نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه', , 12(4), pp. 1006-1029. doi: 10.22059/jibm.2020.296850.3766
تورچیان, علیرضا, عالی, صمد, صنوبر, ناصر, بافنده زنده, علیرضا. نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه. , 1399; 12(4): 1006-1029. doi: 10.22059/jibm.2020.296850.3766


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب