عزیزی, بیستون, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی. , 12(4), 929-947. doi: 10.22059/jsm.2019.244111.1954
بیستون عزیزی; ابراهیم علی دوست قهفرخی. "مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی". , 12, 4, 1399, 929-947. doi: 10.22059/jsm.2019.244111.1954
عزیزی, بیستون, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). 'مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی', , 12(4), pp. 929-947. doi: 10.22059/jsm.2019.244111.1954
عزیزی, بیستون, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی. , 1399; 12(4): 929-947. doi: 10.22059/jsm.2019.244111.1954


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب