قاری, برهان الدین, محمدزاده, حسن, دهقانی زاده, جلال. (1400). مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت. , 13(1), 109-127. doi: 10.22059/jmlm.2021.313683.1546
برهان الدین قاری; حسن محمدزاده; جلال دهقانی زاده. "مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت". , 13, 1, 1400, 109-127. doi: 10.22059/jmlm.2021.313683.1546
قاری, برهان الدین, محمدزاده, حسن, دهقانی زاده, جلال. (1400). 'مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت', , 13(1), pp. 109-127. doi: 10.22059/jmlm.2021.313683.1546
قاری, برهان الدین, محمدزاده, حسن, دهقانی زاده, جلال. مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت. , 1400; 13(1): 109-127. doi: 10.22059/jmlm.2021.313683.1546


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب