گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر, افروز, غلامعلی. (1400). اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز. , 12(1), 207-225. doi: 10.22059/japr.2021.301427.643503
زینب گندمی; علی اکبر ارجمندنیا; غلامعلی افروز. "اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز". , 12, 1, 1400, 207-225. doi: 10.22059/japr.2021.301427.643503
گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر, افروز, غلامعلی. (1400). 'اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز', , 12(1), pp. 207-225. doi: 10.22059/japr.2021.301427.643503
گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر, افروز, غلامعلی. اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش‌آموزان دیرآموز. , 1400; 12(1): 207-225. doi: 10.22059/japr.2021.301427.643503


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب