عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس, شریعتی, جمال الدین. (1400). مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید. , 13(4), 1093-1105. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346
حسین عبدالملکی; عباس خدایاری; جمال الدین شریعتی. "مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید". , 13, 4, 1400, 1093-1105. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346
عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس, شریعتی, جمال الدین. (1400). 'مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید', , 13(4), pp. 1093-1105. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346
عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس, شریعتی, جمال الدین. مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید. , 1400; 13(4): 1093-1105. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب