رحیمی, امیر, علی دوست قهفرخی, ابراهیم, رجبی, احمد, میری, محمدرضا. (1402). نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی. , 15(1), 51-36. doi: 10.22059/jsm.2020.294706.2383
امیر رحیمی; ابراهیم علی دوست قهفرخی; احمد رجبی; محمدرضا میری. "نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی". , 15, 1, 1402, 51-36. doi: 10.22059/jsm.2020.294706.2383
رحیمی, امیر, علی دوست قهفرخی, ابراهیم, رجبی, احمد, میری, محمدرضا. (1402). 'نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی', , 15(1), pp. 51-36. doi: 10.22059/jsm.2020.294706.2383
رحیمی, امیر, علی دوست قهفرخی, ابراهیم, رجبی, احمد, میری, محمدرضا. نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی. , 1402; 15(1): 51-36. doi: 10.22059/jsm.2020.294706.2383


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب