پورسعید, محمدمهدی, شجاعی, فرزانه, نیک نفس, علی اکبر. (1400). عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). , 13(2), 473-501. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944
محمدمهدی پورسعید; فرزانه شجاعی; علی اکبر نیک نفس. "عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)". , 13, 2, 1400, 473-501. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944
پورسعید, محمدمهدی, شجاعی, فرزانه, نیک نفس, علی اکبر. (1400). 'عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)', , 13(2), pp. 473-501. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944
پورسعید, محمدمهدی, شجاعی, فرزانه, نیک نفس, علی اکبر. عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). , 1400; 13(2): 473-501. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب