کرمی, فریبا, قنبری, ابوالفضل, عبدالعظیمی داوری, مهدی. (1400). بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی. , 8(2), 51-64. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776
فریبا کرمی; ابوالفضل قنبری; مهدی عبدالعظیمی داوری. "بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی". , 8, 2, 1400, 51-64. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776
کرمی, فریبا, قنبری, ابوالفضل, عبدالعظیمی داوری, مهدی. (1400). 'بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی', , 8(2), pp. 51-64. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776
کرمی, فریبا, قنبری, ابوالفضل, عبدالعظیمی داوری, مهدی. بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی. , 1400; 8(2): 51-64. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب