حسن زاده, مریم, دل افروز, نرگس, قلی پور سلیمانی, علی, شاهرودی, کامبیز. (1400). تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان. , 8(2), 141-159. doi: 10.22059/jut.2021.327185.927
مریم حسن زاده; نرگس دل افروز; علی قلی پور سلیمانی; کامبیز شاهرودی. "تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان". , 8, 2, 1400, 141-159. doi: 10.22059/jut.2021.327185.927
حسن زاده, مریم, دل افروز, نرگس, قلی پور سلیمانی, علی, شاهرودی, کامبیز. (1400). 'تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان', , 8(2), pp. 141-159. doi: 10.22059/jut.2021.327185.927
حسن زاده, مریم, دل افروز, نرگس, قلی پور سلیمانی, علی, شاهرودی, کامبیز. تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان. , 1400; 8(2): 141-159. doi: 10.22059/jut.2021.327185.927


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب