کاشانی پور, محمد, قربانی, راضیه. (1401). تأثیر استراتژی کسب‏وکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی. , 9(2), 155-186. doi: 10.22059/jscm.2021.324814.2226
محمد کاشانی پور; راضیه قربانی. "تأثیر استراتژی کسب‏وکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی". , 9, 2, 1401, 155-186. doi: 10.22059/jscm.2021.324814.2226
کاشانی پور, محمد, قربانی, راضیه. (1401). 'تأثیر استراتژی کسب‏وکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی', , 9(2), pp. 155-186. doi: 10.22059/jscm.2021.324814.2226
کاشانی پور, محمد, قربانی, راضیه. تأثیر استراتژی کسب‏وکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی. , 1401; 9(2): 155-186. doi: 10.22059/jscm.2021.324814.2226


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب