عظیمی حسنی, محمدمهدی, ذوالفقارزاده, محمد مهدی, وارث, سید حامد. (1400). شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه. , 13(3), 611-632. doi: 10.22059/jibm.2021.320612.4084
محمدمهدی عظیمی حسنی; محمد مهدی ذوالفقارزاده; سید حامد وارث. "شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه". , 13, 3, 1400, 611-632. doi: 10.22059/jibm.2021.320612.4084
عظیمی حسنی, محمدمهدی, ذوالفقارزاده, محمد مهدی, وارث, سید حامد. (1400). 'شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه', , 13(3), pp. 611-632. doi: 10.22059/jibm.2021.320612.4084
عظیمی حسنی, محمدمهدی, ذوالفقارزاده, محمد مهدی, وارث, سید حامد. شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه. , 1400; 13(3): 611-632. doi: 10.22059/jibm.2021.320612.4084


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب