دانشگر, محمد, عبدالوند, محمدعلی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1400). تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی. , 13(3), 690-720. doi: 10.22059/jibm.2021.315807.4015
محمد دانشگر; محمدعلی عبدالوند; کامبیز حیدرزاده هنزایی; محسن خون سیاوش. "تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی". , 13, 3, 1400, 690-720. doi: 10.22059/jibm.2021.315807.4015
دانشگر, محمد, عبدالوند, محمدعلی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1400). 'تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی', , 13(3), pp. 690-720. doi: 10.22059/jibm.2021.315807.4015
دانشگر, محمد, عبدالوند, محمدعلی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی. , 1400; 13(3): 690-720. doi: 10.22059/jibm.2021.315807.4015


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب