قره چه, منیژه, عزیزی, شهریار, عسکری, آزاده, براتی, ابوالفضل. (1400). طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین. , 13(3), 744-768. doi: 10.22059/jibm.2021.321723.4093
منیژه قره چه; شهریار عزیزی; آزاده عسکری; ابوالفضل براتی. "طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین". , 13, 3, 1400, 744-768. doi: 10.22059/jibm.2021.321723.4093
قره چه, منیژه, عزیزی, شهریار, عسکری, آزاده, براتی, ابوالفضل. (1400). 'طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین', , 13(3), pp. 744-768. doi: 10.22059/jibm.2021.321723.4093
قره چه, منیژه, عزیزی, شهریار, عسکری, آزاده, براتی, ابوالفضل. طراحی الگوی مفهومی عشق برند بر مبنای نظریه کنش متقابل نمادین. , 1400; 13(3): 744-768. doi: 10.22059/jibm.2021.321723.4093


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب