رحمانیان, عماد. (1400). نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه. , 13(3), 814-844. doi: 10.22059/jibm.2021.319197.4066
عماد رحمانیان. "نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه". , 13, 3, 1400, 814-844. doi: 10.22059/jibm.2021.319197.4066
رحمانیان, عماد. (1400). 'نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه', , 13(3), pp. 814-844. doi: 10.22059/jibm.2021.319197.4066
رحمانیان, عماد. نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، الگوی مفهومی مردم‌نگارانه. , 1400; 13(3): 814-844. doi: 10.22059/jibm.2021.319197.4066


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب