رحیم زاده, مهدی, طهماسبی, شهزاد, شهبازی, مهدی. (1401). تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست. , 14(3), 25-40. doi: 10.22059/jmlm.2021.324664.1582
مهدی رحیم زاده; شهزاد طهماسبی; مهدی شهبازی. "تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست". , 14, 3, 1401, 25-40. doi: 10.22059/jmlm.2021.324664.1582
رحیم زاده, مهدی, طهماسبی, شهزاد, شهبازی, مهدی. (1401). 'تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست', , 14(3), pp. 25-40. doi: 10.22059/jmlm.2021.324664.1582
رحیم زاده, مهدی, طهماسبی, شهزاد, شهبازی, مهدی. تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست. , 1401; 14(3): 25-40. doi: 10.22059/jmlm.2021.324664.1582


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب