بیابانی, پویا, دانا, امیر. (1401). اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت. , 14(1), 37-51. doi: 10.22059/jmlm.2021.324338.1580
پویا بیابانی; امیر دانا. "اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت". , 14, 1, 1401, 37-51. doi: 10.22059/jmlm.2021.324338.1580
بیابانی, پویا, دانا, امیر. (1401). 'اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت', , 14(1), pp. 37-51. doi: 10.22059/jmlm.2021.324338.1580
بیابانی, پویا, دانا, امیر. اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت. , 1401; 14(1): 37-51. doi: 10.22059/jmlm.2021.324338.1580


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب