روشندل اربطانی, طاهر, ساروخانی, باقر, محمدپور, علیرضا. (1401). پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام). , 11(1), 143-166. doi: 10.22059/jisr.2022.308945.1111
طاهر روشندل اربطانی; باقر ساروخانی; علیرضا محمدپور. "پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)". , 11, 1, 1401, 143-166. doi: 10.22059/jisr.2022.308945.1111
روشندل اربطانی, طاهر, ساروخانی, باقر, محمدپور, علیرضا. (1401). 'پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)', , 11(1), pp. 143-166. doi: 10.22059/jisr.2022.308945.1111
روشندل اربطانی, طاهر, ساروخانی, باقر, محمدپور, علیرضا. پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام). , 1401; 11(1): 143-166. doi: 10.22059/jisr.2022.308945.1111


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب