مرتضایی, علی, ایرانمنش, زهرا, رباطی, فاطمه السادات, منظری توکلی, وحید. (1400). اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان. , 12(4), 363-378. doi: 10.22059/japr.2022.304675.643549
علی مرتضایی; زهرا ایرانمنش; فاطمه السادات رباطی; وحید منظری توکلی. "اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان". , 12, 4, 1400, 363-378. doi: 10.22059/japr.2022.304675.643549
مرتضایی, علی, ایرانمنش, زهرا, رباطی, فاطمه السادات, منظری توکلی, وحید. (1400). 'اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان', , 12(4), pp. 363-378. doi: 10.22059/japr.2022.304675.643549
مرتضایی, علی, ایرانمنش, زهرا, رباطی, فاطمه السادات, منظری توکلی, وحید. اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان. , 1400; 12(4): 363-378. doi: 10.22059/japr.2022.304675.643549


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب