کونتوریدو, ., دومیک, . (2022). اثر دوره تجسم مثبت هویت برند روی برداشت های ذهنی دانشجویان سال اولی از برند دانشگاه. , 15(4), 945-962. doi: 10.22059/ijms.2022.326021.674612
ماریلا (ماریا) کونتوریدو; دینو دومیک. "اثر دوره تجسم مثبت هویت برند روی برداشت های ذهنی دانشجویان سال اولی از برند دانشگاه". , 15, 4, 2022, 945-962. doi: 10.22059/ijms.2022.326021.674612
کونتوریدو, ., دومیک, . (2022). 'اثر دوره تجسم مثبت هویت برند روی برداشت های ذهنی دانشجویان سال اولی از برند دانشگاه', , 15(4), pp. 945-962. doi: 10.22059/ijms.2022.326021.674612
کونتوریدو, ., دومیک, . اثر دوره تجسم مثبت هویت برند روی برداشت های ذهنی دانشجویان سال اولی از برند دانشگاه. , 2022; 15(4): 945-962. doi: 10.22059/ijms.2022.326021.674612


Journal Management System. Powered by Sinaweb