فرشاد, لقمان, دربان آستانه, علیرضا, پوراحمد, احمد. (1401). تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان. , 9(1), 49-65. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965
لقمان فرشاد; علیرضا دربان آستانه; احمد پوراحمد. "تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان". , 9, 1, 1401, 49-65. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965
فرشاد, لقمان, دربان آستانه, علیرضا, پوراحمد, احمد. (1401). 'تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان', , 9(1), pp. 49-65. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965
فرشاد, لقمان, دربان آستانه, علیرضا, پوراحمد, احمد. تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری مطالعه موردِی: شهرستان مریوان. , 1401; 9(1): 49-65. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب