حیدری, رضا, دهقان قهفرخی, امین, مودی, داود, کمالی, محمد. (1401). بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران. , 14(1), 234-217. doi: 10.22059/jsm.2020.303939.2498
رضا حیدری; امین دهقان قهفرخی; داود مودی; محمد کمالی. "بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران". , 14, 1, 1401, 234-217. doi: 10.22059/jsm.2020.303939.2498
حیدری, رضا, دهقان قهفرخی, امین, مودی, داود, کمالی, محمد. (1401). 'بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران', , 14(1), pp. 234-217. doi: 10.22059/jsm.2020.303939.2498
حیدری, رضا, دهقان قهفرخی, امین, مودی, داود, کمالی, محمد. بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران. , 1401; 14(1): 234-217. doi: 10.22059/jsm.2020.303939.2498


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب