شجاع, زهره, پیمانی زاد, حسین, کشتی دار, محمد, فهیم, حسن. (1401). طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی. , 14(1), 193-173. doi: 10.22059/jsm.2020.304138.2500
زهره شجاع; حسین پیمانی زاد; محمد کشتی دار; حسن فهیم. "طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی". , 14, 1, 1401, 193-173. doi: 10.22059/jsm.2020.304138.2500
شجاع, زهره, پیمانی زاد, حسین, کشتی دار, محمد, فهیم, حسن. (1401). 'طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی', , 14(1), pp. 193-173. doi: 10.22059/jsm.2020.304138.2500
شجاع, زهره, پیمانی زاد, حسین, کشتی دار, محمد, فهیم, حسن. طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی. , 1401; 14(1): 193-173. doi: 10.22059/jsm.2020.304138.2500


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب