مروی, راحیل, اسماعیل پور, حسن, رضائیان, علی. (1401). طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات. , 14(1), 149-174. doi: 10.22059/jibm.2022.335143.4269
راحیل مروی; حسن اسماعیل پور; علی رضائیان. "طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات". , 14, 1, 1401, 149-174. doi: 10.22059/jibm.2022.335143.4269
مروی, راحیل, اسماعیل پور, حسن, رضائیان, علی. (1401). 'طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات', , 14(1), pp. 149-174. doi: 10.22059/jibm.2022.335143.4269
مروی, راحیل, اسماعیل پور, حسن, رضائیان, علی. طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات. , 1401; 14(1): 149-174. doi: 10.22059/jibm.2022.335143.4269


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب