شریفی, ماندانا, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. (1401). تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C. , 14(2), 254-275. doi: 10.22059/jibm.2021.326258.4155
ماندانا شریفی; علی صنایعی; آذرنوش انصاری. "تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C". , 14, 2, 1401, 254-275. doi: 10.22059/jibm.2021.326258.4155
شریفی, ماندانا, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. (1401). 'تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C', , 14(2), pp. 254-275. doi: 10.22059/jibm.2021.326258.4155
شریفی, ماندانا, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C. , 1401; 14(2): 254-275. doi: 10.22059/jibm.2021.326258.4155


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب