عبدالهی, علی, مزارعی, سجاد, حسینی, سید محمود, اخوان خرازیان, مریم. (1401). ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری. , 14(3), 418-444. doi: 10.22059/jibm.2022.338352.4310
علی عبدالهی; سجاد مزارعی; سید محمود حسینی; مریم اخوان خرازیان. "ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری". , 14, 3, 1401, 418-444. doi: 10.22059/jibm.2022.338352.4310
عبدالهی, علی, مزارعی, سجاد, حسینی, سید محمود, اخوان خرازیان, مریم. (1401). 'ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری', , 14(3), pp. 418-444. doi: 10.22059/jibm.2022.338352.4310
عبدالهی, علی, مزارعی, سجاد, حسینی, سید محمود, اخوان خرازیان, مریم. ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری. , 1401; 14(3): 418-444. doi: 10.22059/jibm.2022.338352.4310


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب