شفیعی, زینب. (1400). «اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن. , 16(2), 31-73. doi: 10.22059/gmj.2023.346323.1270
زینب شفیعی. "«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن". , 16, 2, 1400, 31-73. doi: 10.22059/gmj.2023.346323.1270
شفیعی, زینب. (1400). '«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن', , 16(2), pp. 31-73. doi: 10.22059/gmj.2023.346323.1270
شفیعی, زینب. «اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن. , 1400; 16(2): 31-73. doi: 10.22059/gmj.2023.346323.1270


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب