کاوند, مجید, فخری, فرناز, عسکریان, فریبا. (1402). تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976
مجید کاوند; فرناز فخری; فریبا عسکریان. "تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976
کاوند, مجید, فخری, فرناز, عسکریان, فریبا. (1402). 'تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976
کاوند, مجید, فخری, فرناز, عسکریان, فریبا. تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب