کمندی, محسن, محمداسمعیلی, ندا, قلی‌پور, آرین. (1402). بررسی رابطه خصوصیات ارتباطاتی ادراک‌شده از صفحه سازمان در رسانه‌های اجتماعی با قصد پیگیری شغل کارجویان: نقش میانجی شخصیت برند کارفرما. , 15(1), 119-148. doi: 10.22059/jipa.2023.350961.3239
محسن کمندی; ندا محمداسمعیلی; آرین قلی‌پور. "بررسی رابطه خصوصیات ارتباطاتی ادراک‌شده از صفحه سازمان در رسانه‌های اجتماعی با قصد پیگیری شغل کارجویان: نقش میانجی شخصیت برند کارفرما". , 15, 1, 1402, 119-148. doi: 10.22059/jipa.2023.350961.3239
کمندی, محسن, محمداسمعیلی, ندا, قلی‌پور, آرین. (1402). 'بررسی رابطه خصوصیات ارتباطاتی ادراک‌شده از صفحه سازمان در رسانه‌های اجتماعی با قصد پیگیری شغل کارجویان: نقش میانجی شخصیت برند کارفرما', , 15(1), pp. 119-148. doi: 10.22059/jipa.2023.350961.3239
کمندی, محسن, محمداسمعیلی, ندا, قلی‌پور, آرین. بررسی رابطه خصوصیات ارتباطاتی ادراک‌شده از صفحه سازمان در رسانه‌های اجتماعی با قصد پیگیری شغل کارجویان: نقش میانجی شخصیت برند کارفرما. , 1402; 15(1): 119-148. doi: 10.22059/jipa.2023.350961.3239


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب